Lamborghini zadebiutuje w Åwiecie Web3, wprowadzajÄ c cyfrowe modele swoich luksusowych samochodów do gier blockchain. WspóÅpraca z Animoca Brands i Motorverse otwiera nowe możliwoÅci dla fanów motoryzacji i gamingu, oferujÄ c im unikalne, interoperacyjne doÅwiadczenia w grach.
2 października Lamborghini ogÅosiÅo partnerstwo z Animoca Brands, firmÄ specjalizujÄ cÄ siÄ w grach Web3. W komunikacie Animoca opisaÅa ten projekt jako âpierwszÄ interoperacyjnÄ implementacjÄ blockchainâ ikonicznych pojazdów Lamborghini w grach.
Obie firmy planujÄ stworzyÄ platformÄ cyfrowych kolekcji pod nazwÄ Fast ForWorld, która bÄdzie wspóÅpracowaÄ z Motorverse, spóÅkÄ zależnÄ Animoca Brands, prowadzÄ cÄ ekosystem cyfrowych pojazdów.
Cyfrowe Lamborghini dla graczy Web3
W ogÅoszeniu podkreÅlono, że gracze bÄdÄ mogli kupowaÄ, sprzedawaÄ i prowadziÄ samochody Lamborghini w różnych grach Motorverse, takich jak Torque Drift 2, REVV Racing, Motorverse Hub oraz autorskie doÅwiadczenia Fast ForWorld.
Fast ForWorld w swojej pierwszej wersji zostanie uruchomiona 7 listopada. Platforma zaoferuje graczom możliwoÅÄ przechowywania przedmiotów w 3D portfelu oraz interakcjÄ z cyfrowymi pojazdami Lamborghini.
Partnerstwo z Animoca Brands zostaÅo po raz pierwszy ogÅoszone 8 sierpnia, jako eksploracja nowych inicjatyw zwiÄ zanych z zaangażowaniem marki w Web3. Celem wspóÅpracy jest dostarczenie unikalnych, cyfrowych doÅwiadczeÅ fanom i klientom Lamborghini.
Yat Siu, wspóÅzaÅożyciel i prezes Animoca Brands, podkreÅliÅ, że Lamborghini to jedna z pierwszych marek, która wdraża standardy interoperacyjnoÅci Motorverse. WedÅug niego, to partnerstwo pozwala na stworzenie prawdziwie poÅÄ czonego doÅwiadczenia gier Web3 dla fanów motorsportu i graczy.
W miarÄ jak gry Web3 zdobywajÄ miliony użytkowników, coraz wiÄcej marek, takich jak Lamborghini, angażuje siÄ w ten rozwijajÄ cy siÄ sektor. Na przykÅad Puma niedawno zintegrowaÅa swojÄ markÄ z grÄ piÅkarskÄ UNKJD, wprowadzajÄ c postacie inspirowane swoimi produktami.