Lamborghini zadebiutuje w świecie Web3, wprowadzając cyfrowe modele swoich luksusowych samochodów do gier blockchain. Współpraca z Animoca Brands i Motorverse otwiera nowe możliwości dla fanów motoryzacji i gamingu, oferując im unikalne, interoperacyjne doświadczenia w grach.

2 października Lamborghini ogłosiło partnerstwo z Animoca Brands, firmą specjalizującą się w grach Web3. W komunikacie Animoca opisała ten projekt jako „pierwszą interoperacyjną implementację blockchain” ikonicznych pojazdów Lamborghini w grach.

reklama

Obie firmy planują stworzyć platformę cyfrowych kolekcji pod nazwą Fast ForWorld, która będzie współpracować z Motorverse, spółką zależną Animoca Brands, prowadzącą ekosystem cyfrowych pojazdów.

Cyfrowe Lamborghini dla graczy Web3

W ogłoszeniu podkreślono, że gracze będą mogli kupować, sprzedawać i prowadzić samochody Lamborghini w różnych grach Motorverse, takich jak Torque Drift 2, REVV Racing, Motorverse Hub oraz autorskie doświadczenia Fast ForWorld.

Cyfrowe Lambo zaprezentowane na stronie internetowej Fast ForWorld. Źródło: Fast ForWorld

Fast ForWorld w swojej pierwszej wersji zostanie uruchomiona 7 listopada. Platforma zaoferuje graczom możliwość przechowywania przedmiotów w 3D portfelu oraz interakcję z cyfrowymi pojazdami Lamborghini.

Partnerstwo z Animoca Brands zostało po raz pierwszy ogłoszone 8 sierpnia, jako eksploracja nowych inicjatyw związanych z zaangażowaniem marki w Web3. Celem współpracy jest dostarczenie unikalnych, cyfrowych doświadczeń fanom i klientom Lamborghini.

Yat Siu, współzałożyciel i prezes Animoca Brands, podkreślił, że Lamborghini to jedna z pierwszych marek, która wdraża standardy interoperacyjności Motorverse. Według niego, to partnerstwo pozwala na stworzenie prawdziwie połączonego doświadczenia gier Web3 dla fanów motorsportu i graczy.

W miarę jak gry Web3 zdobywają miliony użytkowników, coraz więcej marek, takich jak Lamborghini, angażuje się w ten rozwijający się sektor. Na przykład Puma niedawno zintegrowała swoją markę z grą piłkarską UNKJD, wprowadzając postacie inspirowane swoimi produktami.